Στο super market τα γλυκά βρίσκονται πάντα τοποθετημένα κοντά στο ταμείο
και υπάρχει λόγος για αυτό. Όσο περιμένετε στην ουρά είναι πολύ πιο
πιθανό να “τσιμπήσετε” μια σοκολατίτσα, ακόμα κι αν κανονικά δε θα
πηγαίνατε στο διάδρομο των γλυκών για να κάνετε μία συνειδητοποιημένη
αγορά. Η “άκαρδη” Mars Wrigley όμως αποφάσισε να πιέσει ακόμα και τους
πιο ανένδοτους και έτσι δημιούργησε ένα αυτόνομο ρομπότ που περιφέρεται
στα super markets και ακολουθεί καταναλωτές με σκοπό να τους προκαλέσει
να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα της εταιρίας, όπως Mars, Snickers,
Twix, M&Ms, Maltesers, Bounty και άλλα.

Έχει το παρατσούκλι Smiley. Δε διαθέτει πρόσωπο και μοιάζει με ένα αυτόνομο ράφι που κινείται βασισμένο σε διάφορους αισθητήρες – συμπεριλαμβανομένου του LiDAR. Δεν κινείται απλά με ασφάλεια μέσα στο κατάστημα, αλλά μπορεί να εντοπίσει πότε κάποιος το πλησιάζει και σταματά μέχρι ο καταναλωτής να πάρει κάτι από τα ράφια του και να απομακρυνθεί.
Δεν είναι όμως απλά ένα ρομπότ με σκοπό να πουλήσει προϊόντα. Οι αισθητήρες του συλλέγουν πολύτιμα στοιχεία για τις αλληλεπιδράσεις των αγοραστών, ακόμα και το πώς κινούνται μέσα στο κατάστημα, δεδομένα τα οποία μπορούν να αναλυθούν έπειτα από τους managers.
πηγή:https://unboxholics.com/news/tech/83656-to-rompot-tis-mars-se-akoulouthei-sto-super-market-kai-einai-i-prosopopoiisi-tou-peirasmou

0 Σχόλια